Seg lördag

Idag har jag varit nere. Omotiverad. Inte lust att göra nånting alls. Seg i huvudet.
 
Var i alla fall i skolan en sväng, tänkte sitta och plugga där lite. Blev dock inte kvar så länge. Åkte samma buss hem som Björn Starrin - känd från ex. Bröllopsfotografen, Mammas pojkar och Karlstadsbuss reklam.
 
Såg en film på eftermiddagen (Hungerspelen). Måste ju fräscha upp minnet lite inför tredje filmen som kommer på bio i november. Vandrade runt en stund på kyrkogården. Kände mig rätt ensam. Tänkte att det kanske blir bra att flytta hem igen ändå. Tror nästan att jag fått mer hemlängtan under mitt senaste år i Karlstad jämfört med det första. Fast just nu beror det väl också på att jag bara läser distanskurser - blir himla tråkigt efter ett tag. 
 
Ska i alla fall skypa med brorsan lite senare, det kanske kan liva upp dysterkvisten.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kram på dig!

Svar: Tack! Desamma :)
None None

2014-10-29 @ 22:18:09
URL: http://emmmaamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0