September levererar

Idag har det varit behagliga 20 grader och sol. Men jag har fått gå runt i långbyxor. Shorts och sommarkläder lämnade jag ju i Sandhult, tänkte att nu är det ju höst. Men jag underskattade förstås det soliga Karlstad.
 
Jag tänker på mamma därhemma, hon trivs säkert nu. Förutsatt att det är fint i Borås också. På sommaren brukar hon nämligen alltid säga att 20 grader varmt är lagom. Varken mer eller mindre. 
 
Still summer.
 
Jag passar också på att förlänga sommaren med att i efterhand lyssna på intressanta sommarpratare. Idag lyssnade jag på fotbollsdomaren Jonas Ericssons höjdpunkter i karriären, och hans annorlunda liv som barn. Någon som har något tips på vem av årets talare man inte får missa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0